wtorek, 4 stycznia 2011

lodowo jak na zimę przystało. Bry

Witam serdecznie, po raz pierwszy.




































Zamieszczę dziś zdjęcia nowo powstałych wypieków lodowych , oraz te starsze które udało mi się odgrzebać. Jest ich znacznie więcej. Żałuję ,że nie wszystkie swoje prace fotografowałam. Po pierwsze miałabym już sporą kolekcję ;) swoich prac, po drugie widzę jak podczas upływającego czasu się rozwijam . To co niegdyś wydawało mi się dobrze wykonanym zadaniem dziś nosi znamiona niedociągnięć.
Wręcz infantylnych wyklejanek. Ale cóż człowiek się rozwija, rzec można ,że całe szczęście ,że się rozwija!

4 komentarze:

  1. Dokopałam się do pierwszego posta - i zdjęcia są super - w porównaniu do moich :D no i słodkości piękne :D a ze komentarzy brak - ja zostawiam swój znak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Także się tu pojawiłam, bo chciałam zobaczyć początki bloga... No i cóż, zapiera dech w piersiach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też ciekawość początków nie dawała spokoju... od zawsze robiłaś tak wspaniałe rzeczy???

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku dni czytam Twojego bloga i jeszcze nawet połowy nie przeczytałam, bo skaczę po tematach. Dziś postanowiłam zacząć czytać od pierwszych wpisów, bo jestem bardzo ciekawa, jak powstają te piękne pracy i całej ich otoczki. :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.