niedziela, 27 lutego 2011

organizer naścienny, igilelnik

                                  
                    Przybywa nowych narzędzi, muszą przybyć przyborniki , organizery.


     Wszystko jest już zakupione czekam na dostawy: koszy, pudełek, wiaderek na ołówki i pędzle, tac i inne duperelki. Przyjechały już : przeciskarka do modeliny, wałkownica do modeliny( nie wiem jak ja mogłam tak długo się męczyć?) , komplet skalpeli, 12 nowych dłut, pędzle, ołówki, ręczniki, wykałaczki, wszystko z konieczności ,w ilościach hurtowych. Na wsi nie ma możliwości wyskoczenia do sklepu. 




                                                    Stary organizer prezentował się tak;
                                                    serduszko igielnik na szpilki.




                                             Naścienny organizer na narzędzia.









                       w torebeczce są regulatory do cięcia pasków culling, i końcówki
                                do wyciskarki do fimo.


                                               Nowe dłuta




                                              Pierwsze skalpele.

1 komentarz:

  1. Jejku, też mam te skalpele z Biedronki:) Mąż mi kupił, przyzwyczaił się już do mojego szaleństwa:)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.