piątek, 11 lutego 2011

,,Piecuchowo "się profesjonalizuje :)

                     Choć za oknem już szarówka musiałam jeszcze 
                               zrobić te zdjęcia dla was.

     Tak natura człowieka,że musi się chwalić. Przyszła do mnie paczka z miłym upominkiem ( a jednak- pierwszy dla prezent mnie tak po prostu za nic - bez powodu, bez prośby o ulepienie czegoś.
Aż mi ciepło na sercu. Więc przedstawiam wam profesjonalny stempel,,Piecuchowa".Od dziś kiedy kupować będziecie moje produkty, asygnowane będą moim logiem. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Nie z chęci krypto reklamy ( może troszeczkę) ale z radości,że coś może mieć moją nazwę, być firmowane moim logo. Nieść za sobą informację o autorze i o tym ,że prace jego powstają z wielki zaangażowaniem i dbałością o klienta. Ponieważ opakowanie towaru jest tak samo ważne jak jego zawartość. Mimo ,że szybko ulega destrukcji wyrzuceniu, świadczy o rzemieślniku i jest pierwszą oceną jaką mu wystawiamy zanim obejrzymy zakup. Nie bez znaczenia więc pozostaje tzw. pierwsze wrażenie.

Z wielkimi podziękowaniami dla darczyńcy . Nie wiem co jeszcze powiedzieć. To trudne.
O to mój stempel...

1 komentarz:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem dla Pani pracy. To ą miniaturowe dzieła sztuki! Miło jest wiedzieć, że taki talent się nie marnuje;) przeglądnęłam całą kolecję i wiem, że muszę mieć jakieś cudo od Pani tylko nie mogę się zdecydować;) z niecierpliwością czekam na następne prace
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.