środa, 22 czerwca 2011

Piżamowe party

                                         Witam serdecznie


    Chciałam, wam pokazać kilka zdjęć, bardzo zdolnej blogowej koleżanki Marzenki.   Kilka dni temu  przyleciały do mnie jej aniołki śpioszki. Tildy są tak śliczne,że nie mogłam się nimi nie pochwalić. A artystka jest tak zdolna, że warto promować i reklamować jej prace gzie się tylko da. Niewiele jest osób, które potrafią przełożyć całą swoja pasję w to co robią. A szycie jest dla mnie wielka zagadką, którą próbuję posiąść jednak bez większych rezultatów. czasami zamieszczam zdjęcia tego co udało mi się uszyć. Jednak na takie wyczyny się nie porywam.

   Nie muszę pisać,że moje dziewczynki są zachwycone. same zobaczcie. Zdjęcia zamieszczam za zgodą Marzeny, która urządziła im prawdziwe piżamowe party.Inne zadziwiające prace obejrzycie na blogu: Domowa Pracownia-http://domowapracownia.blogspot.com/


                                              A ze świnką sobie śpię!





Zamieściłam jeszcze zdjęcie, aniołka Amelki, który zakupiłam jeszcze przed świętami dla mojej chrześnicy. 

2 komentarze:

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.