sobota, 2 lipca 2011

Na jagody

                                                      Byliśmy dziś w lesie na jagodach.


 Udało mi się nie zapomnieć aparatu i takim oto sposobem mogę wam pokazać całą moją gromadkę  komplet: .najmłodsza Zuzia, średniaczek- Julka i  dwie panienki,  już 9-latki Maja i Marlenka. Jagódki zbieraliśmy do niedzielnego sernika na zimno.


                                                         jagódki i uciekający Kapturek.
                                                                         Marlenka
                                                             najsłodsze na Mazurach
                                                               dziewczynki jak malinki
                                              Julka i Majka
                                                              Julka i Majka
                                                                                  Julcia
                                                           tu chowaliśmy sie przed komarami.
                                      tata tak jak powiedział zebrał całe wiaderko w 3 minuty :)
                                                                     Majka
                                                                        Zuzia

                                                                 jagódka zanim ja zjadłam
                                                       Zuzia zbierała jagódki do buźki.
już nie ma jagódki.

       Dodam zdjęcie serniczka,na dowód ,że nie wszystko zbieraliśmy do brzuszków. Buziaki. Kinga

1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się Pani prace - sama chyba nie byłabym w stanie wykonać niczego z taką precyzją. Jeśli chodzi o jagody, to radziłabym jednak myć je przed jedzeniem, zwłaszcza jeśli spożywają je dzieci. W przeciwnym wypadku grozi to zarażeniem się bąblowicą (jaja tasiemca przenoszone są przez odchody lisów, dla których las jest naturalnym środowiskiem, czyli również miejscem wypróżniania.)
    http://www.kobieta.info.pl/zdrowie-kobiety/37-zdrowie-kobiety/119-uwaga-na-miercionone-jagody

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.