poniedziałek, 18 lipca 2011

Urodziny Zuzi

                                                                       Minęły już 3 latka



          Dzisiejszy post poświęcony zostanie urodzinom naszego najmniejszego słoneczka. Zuzia wczoraj skończyła 3 latka, oto kilka zdjęć z tego niezwykłego dnia.
              Wszystkiego najlepszego Zuziu,od kochających cię z całego serca rodziców.

   Ps. ostatnie zdjęcie musiałam dodać bo obiecałam to Julce. zdjęcie pod tytułem: Julciny gipsik-


                                                  Humory dnia.

        Kupiliśmy dziś kilka pestkowych owoców: wiśnie,śliwki i morele.
Moja Zuzia poznaje nowe smaki, zapachy ( mimo,że owoce jedzone w zeszłym roku, dla tak małych dzieci co roku są nowym doznaniem) - Zuzia robi wielkie oczy -Mamo tu jest kościa!,- wyjmuje pesteczkę ze śliwki.


         Jedziemy na zakupy. Julka z tylu krzyczy- Mamo po drodze kupimy lody?
Zuzia-   O nie,nie moja droga !   ( bardzo poważnie odpowiada powiedzeniem mojej babci).













           

6 komentarzy:

  1. och jaka mała śliczna ogrodniczka! słodziak! a ten tort... aż się zaśliniłam :) jak ciebie znam to mogłabyś jakie malinki ulepić z modelinki :) takie świeżutkie i zachęcające do zpałaszowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaaaaki tort!!!!!! wszystkiego najsłodszego dla Zuzi:))))

    zapraszam Cię Piecuchowo do mnie serdecznie bo mam dla Ciebie niespodziankę...:D
    http://lafle.blogspot.com/2011/07/sa-sowa-ktore-bola.html

    Pozdrawiam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego Zuzieńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuziu, wszystkiego najlepszego! Rośnij zdrowo i radośnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez zyczę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuzi wszystkiego najlepszego, Julci szybkiego zdjecia gipsu. A tort powalił mnie na kolana, niech się schowają najlepsi cukiernicy, tak mam to skarb

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.