wtorek, 4 października 2011

Matrioszki chrupią herbatniki

 One chrupią ja sprzątam w kółko okruszki. Troszeczkę naszło mnie na przypominajki. Zaczęłam wracać do starych wzorów, nieco je zmieniam. I co tu dużo mówić po pewnym czasie , warsztat twórczy trochę się udoskonalił. tak więc niebawem ciasteczka, ciacha ,pierniczki.

a i tu są poprzednie moje herbatniki z zeszłego roku. Niektórzy pamiętają, dziś zrobiłam nowy wzór herbatnika-







nowy wzór- ponieważ fotografowałam go przy żarówce, kolorki trochę fiksują. ale na żywo można się pomylić :)



    

3 komentarze:

  1. Ależ apetycznie tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega apetyczne! MMM :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w Twoich pracach, szczególnie w kolczykach-konfiturach :) już planuję zakupy :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.