wtorek, 27 grudnia 2011

   Dziś mam dla was dwie informacje. Pierwsza to małe nowości na blogu. Powstaje nowa strona na blogu.
,, Najczęściej zadawane pytania-wszystko o modelinie"Gdzie będę chciała zebrać wszystkie informacje jakie będą wam niezbędne do poznania modeliny . Postaram się,żeby strona ta ułatwiła i uprzyjemniła wam prace z modeliną. Tak więc wszystkie informacje będą zebrane w jednym miejscu nie porozsypywane w postach.
Postaram się tez w niedługim czasie przedstawić wam rożne techniki pracy z modeliną. Których nie znajdziecie w moich pracach,ale ukażą wam w jakim szerokim spektrum można pracować z modeliną.


Druga:
Kochani mój blog bierze udział w konkursie 
BLOG ROKU 2011 organizowany przez onet.



To już 7 edycja tego konkursu. Zgłoszenia przyjmowane są  w dziesięciu kategoriach: Ja i moje życie, Profesjonalne, Polityka i społeczeństwo, Podróże i szeroki świat, Kultura, Foto video komiks, Blogi literackie, Moje zainteresowania i pasje, Absurdalne i Offowe, Teen.

Wyboru najlepszych blogów, dokonają internauci oraz Kapituła Konkursu, w której znalazły się osobowości ze świata kultury i mediów: Janina Paradowska, Martyna Wojciechowska, Anna Dziewit-Meller, Natalia Hatalska, Julia Wróblewska, Michał Żebrowski, Tomasz Sianecki, Tomasz Michniewicz, Henryk Sawka, Zygmunt Miłoszewski.

W wyniku głosowania internautów i Kapituły Konkursu zostanie wyłonionych trzynaście zwycięskich blogów: Blog Roku 2011, dziesięć Najlepszych Blogów 2011 roku w kategoriach tematycznych, oraz dwa Wyróżnienia Główne.

Po raz drugi w historii konkursu, Bloga Blogerów - specjalną nagrodę przyznawaną blogerom przez blogerów, wybierze specjalne Jury reprezentowane jest przez Laureatów ubiegłorocznej edycji konkursu:Mateusza Biskupa (zdobywca Bloga Roku 2010 i Bloga Blogerów 2010), Tomasza Latwca (Wyróżnienie Główne, Blog Roku 2010), Emilię Wilgosz (zdobywczyni drugiego miejsca w kategorii Ja i moje życie, Blog Roku 2010).

Werdykt Jury Bloga Blogerów zostanie opublikowany 14 lutego w serwisie konkursowym blogroku.pl a nagroda zostanie wręczona również podczas Finałowej Gali.
 Link do zgłoszenia:

Numer mojego bloga to; H00412


Zapraszam was do brania udziału w zabawie i oczywiście do oddawania głosów na mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.