środa, 25 stycznia 2012

Piecuchowo- w Pickmeup

 Zapraszam do zaglądania na strony : http://pickmeup.pl/do-it-yourself


                                                            
Na stromach tego  portalu lifestylowego pojawił się wpis o mojej twórczości. http://pickmeup.pl/s%C5%82odka-bi%C5%BCuteria
 Redaktor Magdalena Kostyszyn.



Obrazek użytkownika Redakcja

Słodka biżuteria


Kinga Kasperowicz, właścicielka Pracowni Artystycznej Piecuchowo, swoją pasję do tworzenia odnalazła po urodzeniu dzieci. To właśnie podczas zabawy z córkami postanowiła zrobić między innymi kolczyki - babeczki, które spotkały się  ogromną aprobatą, a później posypała się już tylko lawina zamówień. Biżuteria tworzona przez panią Kingę jest ręcznie robiona i wypalana w piecu, to daje jej przewagę nad plastikowymi, masowymi oraz zwykłymi wyrobami. Kolczyki w kształcie kostek czekolady, wisiorek imitujący słodkiego loda w rożku, czy w końcu lukrowany donut zawieszony na cienkim łańcuszku... Uwaga, jest ryzyko, że ktoś z naszego towarzystwa nie wytrzyma i sięgnie po gryza!
Zrobiliśmy się głodni, zanim dobrnęliśmy do końca tego tekstu. 
Źródło: Piecuchowo
Tagi: 

1 komentarz:

  1. Wyglądają przepysznie! Bardzo podobają mi się Pani prace, będę częstym gościem.
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.