środa, 18 stycznia 2012

Urodziny Juleczki

Dziś urodziny mojej Córeczki Julki.
Był tort,prezenty,i przedstawienie o Czerwonym Kapturku.
Julka dziś skończyła 5 lat. jest bardzo bystrą dziewczynką. w wieku 1,5 roku mówiła całymi zdaniami
a jej zasób słownictwa zaskakuje mnie nawet dziś. 
Ten mały krasnal urósł nam przez cały rok 1 cm, choć na leki wydaliśmy przez ten okres majątek. Nadal idzie poniżej 3 centyla.Ale za to przybrała na wadze 2 kg, co jest bardzo dużym sukcesem. 
Karolina wiem,że się martwisz o synka ( macie ten sam problem)- niestety i my czekamy tyle na wizyty lekarskie. Prywatnie robimy badania hormonalne tarczycy i hormon wzrostu. Teraz mamy umówione kolejne wizyty , a terminy: szpital Białystok na 17 kwietnia, Centrum Zdrowia Dziecka  w Warszawie na 13 września. Niestety ,ale pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć. 
Dlatego, życzenia które składaliśmy dziś naszej córeczce maja podwójna moc,, Rośnij nam duża i zdrowa Juleczko".
tego samego życzymy wszystkim dzieciaczkom. 












8 komentarzy:

  1. Piękny tort, piękne zdjęcia. Wszystkiego najlepszego dla Juleczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla Maleńkiej:) śliczny z niej koziorożec;) - prawie tego samego dnia jesteśmy urodzone, ja wczoraj świętowałam 30!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla Julki, ślicznej i mądrej dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Wam ślicznie za życzenia dla Julci. jest zachwycona,że ktoś jej składa tu życzenia. Pozdrawiam piecyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczynka, wszystkiego najlepszego, zdrówka i samych radosnych dni :))) Nie jestem w temacie jej problemów ze wzrostem ale jeśli zdrowotnie wszystko jest dobrze to z pewnością wyrośnie na śliczną dziewczynkę jedne dzieci rosną szybciej inne wolniej, mój siostrzeniec też jest za mały jak na swój wiek miał robione badania, leżał w szpitalu i nic nie wykryto czego i wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jej życzę najlepszego i coraz więcej słodkości od mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dzewczynka ! :) Życzymy zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Twojej córeczki. Też jestem mamą i wiem, że troska o dziecko jest w życiu tą największą. Za to miłość też :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.