czwartek, 1 marca 2012

Dla Elizy

                              



W poznaniu organizowane jest wielkie szycie lalek , a to wszystko dla Elizy.
szczegóły akcji znajdziecie na blogu :http://elizabanicka.pl/

Oraz o wielkiej akcji: na blogu Cecyli Knedelek:http://cecylkaknedelek.pl/


A teraz o wielkim pomyśle, który zachwyciła moje serducho i otworzył zaropiałe dotąd oczęta. W Poznaniu organizowane jest wielkie szycie lalek dla Elizy.Ponieważ sama szyć nie umiem mam nadzieję na pomoc w inny sposób. Chciałam aby 3 ogromniaste ok 90 cm anielskie tildy z mojej pracowni trafiły na aukcję i moja biżuteria.






Wkrótce trafi na aukcję charytatywną na Allegro: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24617750


Jeśli uszylibyśmy 60 tysięcy lalek i każdą z nich sprzedali za 10 zł, to wystarczyłoby Elizie na lekarstwa na cały rok.

Pomóżcie nam to zrobić. Proszę.
Lalki można szyć w domu i wysyłać na adres:
Katarzyna Rozala
Os. Zygmunta Starego 13/78
60-684 Poznań.

Wszystkie przekażemy na aukcję charytatywną dla Elizy.
Szmacianki można też szyć wspólnie z innymi dziećmi
i dorosłymi w szkołach, bibliotekach i pracowniach.
W Poznaniu grupowe szycie lalek dla Elizy odbędzie się 17 marca w Centrum Rozwoju Rodziny przy ulicy Brzozowej 13. Startujemy o godzinie 12.30.

Zapraszamy dzieci i dorosłych.
Koniecznie prosimy, potwierdź swój przyjazd na adres: cecylkaknedelek@autograf.pl, byśmy mogli zorganizować odpowiednią liczbę materiałów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.