czwartek, 15 marca 2012

Kolczyki morele

Będzie mnie troszeczkę mniej, ( ale nie zginęłam jak się niektórzy martwią)Po prostu pracuje nad czymś ważnym, co i Wam mam nadzieje się spodoba. Trochę tajemniczo, ale pierwsze efekty zobaczycie za miesiąc.
Dziś morelki na poprawienie humorów.



Pojawiło się pytanie odnośnie użytej modeliny. Jest to mieszanka kilku kolorów: fimo soft-nr 0 white, fimo soft 42-targarine, fino sogt 16-sun flower. Co do proporcji to są na wyczucie. jeśli chcecie wykonać więcej takich samych egzemplarzy zostawcie sobie kawałeczek w woreczku strunowym wzornika, lub wypieczcie .Ja mam podstawowy wzornik kolorów jakich używam na deseczce,Pod spodem nazwy modelin z numeracją. Ułatwia to zakup modeliny, który dzięki temu trwa dwa razy krócej. ( jeśli oczywiście zakupy robicie przez internet) .
Co do mieszania kolorów, to od niedawna stosuję metodę zapisków. Wcześniej tego nie robiłam, ale 
pojawiło się juz tyle wzorów prac, że musiałam zastosować tę metodę. Przy rysunku kolczyków, doczepiam próbkę modeliny- mam pewność,że następna para kolczyków będzie bardzo podobna jak nie identyczna.
Tak ja np. przy wisienkach czy jak tu widzicie przy morelkach nie kupicie gotowego takiego koloru.
Jest jeszcze - kolor fimo effects nr 405- jednak go nie kupowałam, Być może jest bardzo zbliżony. W opisie firmowym widnieje jako brzoskwiniowy. Nie mylcie z numerem fimo effect-404- transparent orange- który jak sama nazwa wskazuje jest transparentny. 
Trzymajcie za mnie kciuki , bo właśnie pracuję nad uzyskaniem soli i cukru. niestety te które kupiłam nie dają zamierzonego efektu, przez co prace nie są takie jak sobie wymarzyłam.
cukier i sól muszą powstać, choćbym padła. 

6 komentarzy:

  1. Fajne :3 te marelki to jasny pomarańczowy, tak ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne!!!! Ciągle nas czym zaskakujesz :)) Już się nie mogę doczekać na nowe pomysły :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie dziękuję. Co do koloru użytego, To jest to mieszanka kilku kolorów: fimo soft-nr0 white, fimo soft 42-targarine, fino sogt 16-sun flower. Co do proporcji to są na wyczucie. jeśli chcecie wykonać więcej takich samych egzemplarzy zostawcie sobie kawałeczek w woreczku strunowym wzornika, lub wypieczcie .Ja mam podstawowy wzornik kolorów jakich używam na deseczce,Pod spodem nazwy modelin z numeracją.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.