środa, 4 kwietnia 2012

Wielkie otwarcie

    Dziś w Piecuchowie wszyscy ubrani na galowo.


I pierwsza z wielu wyjątkowych zmian jakie czekają Piecuchowo. Za sprawą kurzej łapki, soku z miemiełuszka, suszonych bomrurli, 3 ziaren niemiołka i 2 skrzydeł motyli, powstała szata graficzna mojego najmłodszego dzieciątka,jakim jest niewątpliwie Piecuchowy blog. I tylko czary...mary...


  Teraz tak prawdziwie mogę tu wejść, zasiąść  w fotelu i zaprosić Was na filiżankę ciepłej herbatki z cytrynką,sokiem malinowym do piecuchowych ciasteczek. I nawet w pracy już zawsze będą ze mną moje córeczki. Myślę ,że to preludium i dobry omen do pozostałych zmian. Dla mnie na pewno dał wielką wiarę w ludzi i podmuch wiatru w skrzydełka.:)

Bardzo jestem ciekawa waszych reakcji. Mam nadzieję,że ciepło nas przyjmiecie. I dalej będziecie 
nam kibicować. 
Szczególne podziękowania należą, się autorce grafik. Bez której nie poderwałabym się do lotu.Ściskam cieplutko najgoręcej jak umiem.

Pozdrawiam cieplutko Piecyk

24 komentarze:

  1. Tak, to naprawdę okropne prace!
    A tak serio, to chciałabym żeby moje początki tak wyglądały...

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki wszystkiego są trudne, a u Ciebie słodkie :)))
    Na pewno będzie ślicznie i już nie mogę się doczekać nowych słodkości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak te dni będą takie krótkie, to padnę, a efektów nie widać ,żadnych.
    Przytłacza mnie to. Al powoli , powoli, wszystko tyle trwa. A wydawałoby się ,ze pójdzie gładko. Wiki jeszcze namiotu nawet nie mam, a kiedy zacznę zdjęcia pstrykać? Oj czarne chmury nad głowami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci posmęcę (pogroziłam paluchem) Wszystko się układa, po co Ci namiot, wystarczy biały brystol, nie zapyta Pani tylko niepotrzebnie wyda za dużo ;))) Gapa?

      Usuń
  4. Twoje prace są wręcz zniewalające!Ja też chciałabym żeby moje początki tak wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryś , namiot jest do zdjęć bezcieniowych i be dzień mi ratował życie , bo ja nie zawsze mogę robić zdjęcia w dzień i niestety na brystolu robiłam i nic nie pomaga, więc zainwestowałam w oświetlenie, i całą resztę. i kolorki przekłamywały przy fioletach, teraz powinno być lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, ale tak masz śliczne zdjęcia perfekcjonistko Miła :)))
    Nie mówiłam, to się takie oczywiste wydawało :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie najgorsze, ale do tego co bym chciała, daleka droga, choć rok mnie dużo nauczył nie będę zaprzeczała, Ale trzeba się rozwijać i nie stawać na laurach. A robienie zdjęć w takich warunkach zajmuje mi dużo czasu, żeby powstało 3-4 zdjęcia tracę czas, A tak mam nadzieję,że choć trochę sobie pomogę, tym bardziej,ze zdjęć nie obrabiam, bo nie umiem, O tego muszę się nauczyć, ale to zaraz jak doba zacznie miec 72 godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o to pożyczysz mi troszkę doby, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jak już będzie miała 72-godziny to nawet połowę mogę oddać, mi zawsze brakuje 2-3 godzin dziennie więc resztą się podzielę.
      Maryś jakby ci wpadło do głowy jakieś miejsce gdzie mogłabym poczytać o obróbce zdjęć, foto shopie - jaki program kupić lub ściągnąć, to bym była wdzięczna.Ściskam cieplutko Piecyk

      Usuń
  9. Piecyku, powoli, powoli i wszystko zrobisz :)
    Trzymam kciuki i serdecznie pozdrawiam :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. "Tak dla śmiechu umieszczam, ale cóż takie były początki..." ... eh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kingo, a filiżankę kawki w truskawki dostanę? ;)))
    Już pisałam wyżej, ale napiszę jeszcze raz ;)
    Jest BAJECZNIE!!!! CUD-MIOD-MALINA-POZIOMKA-JAGÓDKA-WISIENKA-CYTRYNKA-BABECZKA-CIASTECZKO... ;) I taka mikstura na powitanie, że ech.. ;) Dziewczynki śłicznotki - to po Mamusi! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filiżanki w poziomki mam w truskawki miałam kubki, ale się wytłukły- z kawa trochę gorzej, bo nikt u nas nie pije:) Ale teraz to chyba muszę zacząć kupować.

      Usuń
  12. Piękny nowe Piecuchowo :)
    Utrzymane w takim klimacie <3
    Te 4 urocze dziewczynki,z nagłówka to Pani córeczki ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak cztery, dziewczynki, to moje córeczki. też musza mieć wkład do tego wszystkiego. bo w zasadzie to one namieszały w moim życiu na tyle,że powstało Piecuchowo.A to takie małe Piecyki :)
    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ córeczki śliczne - podziwiamy z naszym "chłopczykowie" wszystkie zmiany, no no :)))
    Jesteśmy też ciekawi odsłon nowej biżuterii - no i kawę koniecznie, bo u nas (inka co prawda) leje się prawie wiadrami ;)
    Ahhh Piecyku i Piecykówny ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. A inkę mamy, mamy, Ale przewodnim tematem jest kakao, jak by nie było do 4 l. mleka dziennie pijemy więc chyba lubimy. i mleczko i kakao. I zapraszamy zapraszamy. Nowości na razie zdjęciowe będą , potem wzorowe tez bęa, Bo wiaterek zrobił czystki w głowie, śmieci po wywiewał i nowe pomysły zasadził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piecyku, co za zmiany! Rewolucja wręcz:) Córeczki śliczne, a na kokardy w groszki napatrzeć się nie mogę:) Wyśmienicie sobie poradziłyście Pani Modelino i Pani Kredko:)) Rozumiem, że to początek większych zmian i trzymam kciuki:)

    BTW Piecyku, pokazałam Twoją biżuterię (na razie tylko na zdjęciach, ale zbieramy się, zbieramy z moją Młodą:) znajomemu "z branży" (chociaż pracuje zdecydowanie w innej skali) - oglądał, chwalił, szczególnie herbatniki go zachwyciły:)

    Pozdrowienia przedświąteczne

    OdpowiedzUsuń
  17. A która z uroczych panienek na nagłówku to Zuzia ? Chciałabym wiedzieć, w końcu moja imiennica... ;)
    Ah... Te zmiany mi pasują. Tak tu teraz robi się przyjemnie. :)
    Pozdrawiam i ściskam Piechucówny
    Zuza
    z uciekam-w-nieznane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zuzia to druga od lewej, najmłodszy Piecyk ;) pozdrawiam mmodeliniarkę i dziękuje za przemiły wpis. Piecyk

      Usuń
  18. Wspaniale to wygląda. Idealnie oddaje ciepłą i artystyczną atmosferę Twojego bloga, bardzo też jestem ciekawa czym jeszcze nas zaskoczysz.

    A przy okazji życzę wszystkiego co najlepsze w te święta, mnóstwo radości, słodkich babek i mokrego dyngusa :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszymy sie,że wam się tak podoba nasza nowa odsłona. dziękujemy za,zyczenia i nawzajem,życzymy wesołych i spokojnych świąt.piecycki

      Usuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.