piątek, 13 kwietnia 2012

Malutkie herbatniki 2






4 komentarze:

  1. Jak ślicznie "przyrumienione" jak poliki Mojego Małego przyjaciela Ślimaka ;))) Opieczone takie - no nie mogę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam tego ślimaczka widziałam, cudeńko kolejne do Ciebie przypełzło:)

      Usuń
  2. Z daleka jak prawdziwe, hm, z bliska w zasadzie też ;) Ale powiem szczerze, że te z czerwoną kokardką lepsze, bardziej się odcina i tworzy ładny kontrast

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez się podobają kratki, w zasadzie wszystkie kolory, ładne bęa jeszcze niebieskie, taka Prowansja, a czerwone to moja babcia- takie skojarzenia :) Piecyk

      Usuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.