środa, 6 czerwca 2012

Śpiąca Królewna

Naszyjnik dla każdej księżniczki.









10 komentarzy:

  1. Prześliczne :) aż chce się je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielono Mi :)))
    Lubię te mini-miniaturki!

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja nie mogę!!! ale niesamowite dzieło. niesamowite!!! nie wiem jak mam to określić , żeby zobrazować układ opadniętej mojej szczęki.

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie są nawet dzieła sztuki - to małe CUDA!!! Nie mogę uwierzyć jak na nie patrzę, że ktoś to stworzył własnymi rękami ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.