poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Kuchenne rewolucje u Piecyka

I wspomniane wczoraj bransoletki- wyszły niestety tylko 2 szt.










   I mój kwiatuszek dla Was- taką niespodziankę kwitnąca ostatnio przywiozły mi moje córeczki z zawodów wojewódzkich w biegach przełajowych. to pierwsza taka duża impreza w której startowały . Pierwsze , kroki już mają za sobą. I niezapomniane wrażenia. Wyobraźcie sobie ,ze ścigające się dzieci , gubiły buty w błocie i dobiegały do mety na boso. To się nazywa, poświecenie. i duch walki :). A chyba trzeba szukać kolcy, na kolejne zawody, dla małych zawodniczek, bo aż serce mi rośnie jak patrzę jak one się cieszą z tych wyjazdów.


10 komentarzy:

  1. Bransoletki rewelka! A podobnego kaktusa kupiłam mojej mamie "x" lat temu, w pierwszych dniach mojej, pierwszej pracy. Dzisiaj to już naprawdę pokaźnych rozmiarów "fotel teściowej"
    Dobrego tygodnia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą miały piekne wspomnienia :)A nas rodziców cieszy każdy sukces naszych dzieci.Bransoletki są przeslodkie:)Szczesliwego tygodnia i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to brawo dla biegaczek. W kolcach będą dopiero śmigały!!!
    Słodziutki pomysł z tym kwiatuszkiem <3.
    bransoletki jak zwykle do zjedzienia :), a zupy z poprzedniego postu mnie rozwalają!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czadowe zawieszki - ten czajniczek i inne, świetne i bransoletka super, świetnie dobierasz to wszystko :)))))) no i + Twój talent. Smakowicie i uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle Twoje prace są tak naturalne,ze aż prawdziwe!Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny kwiat dostałaś :)))) a bransoletki super słodkie ,a zwłaszcza ten kubeczek porcelanowy z motywem niebieskim :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te twoje prace ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak słów!!!
    Wszystko piękne:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie :) bardzo mi się podobają takie kuchenne rewolucje w twoim wydaniu :)bransoletki są fantastyczne :) a kaktus jest piękny , mam takiego , fajnie rośnie i kwitnie długo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. biegaczki pozdrawiam i gratuluję a bransoletki świetne ...

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.