niedziela, 1 lutego 2015

Walentynki

DWA SŁOWA

Gdy sam na sam z tobą siedzę,
Nie mam czasu o nic pytać:
Patrzę w oczy, ustek śledzę,
Chciałbym wszystkie myśli czytać
Wprzód, nim w oczętach zaświecą;
Chciałbym wszystkie słówka chwytać
Wprzód, nim od ustek odlecą;
I nie potrzeba tłumaczyć,
Co chcę słyszeć, co zobaczyć.
Rzecz nietrudna i nienowa,
Moja luba! te dwa słowa:
K o c h a m  c i e b i e, k o c h a m  c i e b i e !!

Innego nie chcę widoku,
Kiedy z tobą będę w niebie;
Tylko niech te dwa wyrazy,
Napisane w twoim oku,
Odbite po tysiąc razy
Widzę wszędzie wkoło siebie.
I innej muzyki w niebie
Nie chcę od wschodu jutrzenki
Słyszeć do zachodu słońca;
K o c h a m c i e b i e, k o c h a m  c i e b i e !!

Adam Mickiewicz



















Ależ czerwony zawrót głowy. Uciekam, i zostawiam zapowiedz następnego postu. Będą pastelowe bransoletki. A w sklepie pojawią się prawdziwe okazje.


 

5 komentarzy:

  1. Ale śliczne breloczki*-* Idealne na walentynkowy prezent...
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie i słodko jak zawsze KInguś ! Ja czekam na Was - pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne breloki i jakie pyszne... :) muszę wskoczyć do twojego sklepu, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pięknie .... i smakowicie! Tworzy Pani istne cuda!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.