poniedziałek, 31 października 2016

,,Las" dla moich muchomorków.

    Nie wiem zupełnie czy zamieszczać dzisiejszy post. Czasami chciała bym zmienić tematykę bloga. Dodać coś o tematyce domowej. Niestety większość czasu spędzam w domu lub ogrodzie. To moje ,,środowisko".  Może właśnie z tego powodu od czasu do czasu zamieszczę takie małe wpisy z tego co się u Nas dzieje.

   Pogoda pod psem ;) zdjęcia nijakie z powodu braku światła. Ale nie będziemy nad tym płakać. W końcu zniknęły letnie dekoracje z mojego pokoju. A w ich miejsce pojawił się ,,las" dla moich muchomorków( jak tylko mąż znajdzie chwilę czasu i zdejmie mi je ze strychu to je ,,posadzę").
Zapraszam.













 
 
 





 
 
 



 

6 komentarzy:

  1. Urocza aranżacja :) I las w słoiku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Strasznie lubię podglądać wnętrza, bardzo u Ciebie przytulnie i pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako biolog i florysta z wykształcenia muszę pochwalić całość aranżacji !!!Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda aranżacja cudowna.Jakbyś miała w domu kawałeczek lasu:)

      Usuń
  4. Cudowna aranżacja :)Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak cudownie:):) mogłabym zamieszkać w tym słoju....

    OdpowiedzUsuń

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.