czwartek, 16 lutego 2017

Kawaii

    Kawaii sprawia ,że buzia sama zaczyna się śmiać . Dlatego dla pewnej 11-latki sprawiałam taki komplecik. Mamie Tosi się spodobał, mam nadzieję, Ze i sama zainteresowana będzie zadowolona. A co wy myślicie o takich dodatkach dla dzieci.

Brelok do: kosmetyczki, saszetki, piórniczka, plecaczka lub torby.
Jeśli macie ochotę na inne wzory ( np. lody kawaii), kolory pytajcie : piecuchowo@gmail.com

 
 
 





 
 
 

 
 
 



Słodziutka bransoletka.












 

3 komentarze:

Odwiedziłeś właśnie Piecuchowo, miejsce gdzie kasza gryczana próży się pod pierzyną , A kucharka nie przypala tylko modeliny. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

Popularne posty

Zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie oraz wykorzystywania bez uprzedniej mojej zgody.